Keliaujantiems darbo reikalais padės „Mobilusis kelionės asistentas“

2009-05-29

Nuo šiandien Lietuvoje tapo prieinama „Mobiliojo kelionės asistento“ paslauga, kuri padeda taupyti įmonių ar organizacijų lėšas, užtikrinti sklandžią kelionę darbo reikalais bei yra efektyvus krizių valdymo įrankis. Šią paslaugą įmonėms bei organizacijoms Lietuvoje pirmoji ir vienintelė teikia verslo kelionių agentūra „Kaleva Travel“.

 

Nuo birželio 1 d. šią paslaugą užsisakiusios kompanijos ir organizacijos suteiks galimybę savo darbuotojams išvengti rūpesčių dėl kelionėje reikalingos informacijos saugojimo ir paieškos. Visus svarbiausius duomenis apie skrydį, viešbutį, viešojo transporto paslaugas svečioje šalyje ir kitą aktualią informaciją keliaujantis asmuo gaus SMS žinute prieš kiekvieną kelionės etapą.

 

„Gavus priminimą apie artėjantį skrydį ar viešbučio užsakymą į mobilų telefoną, keleiviui nebereikia nerimauti ir šių duomenų ieškoti šūsnyje dokumentų. Taip pat jam netenka jaudintis dėl spaudžiančio laiko ar kalbos barjero – jam tereikia žinutę telefono ekrane parodyti registruojantis skrydžiui, įsėdus į taksi ar atvykus į viešbutį“, – sako verslo kelionių agentūros „Kaleva Travel“ generalinė direktorė Rasa Barisienė.

 

Pasak jos, įmonės ar organizacijos, užsisakiusios paslaugą, taip pat gali kontroliuoti darbuotojo išlaidas, redaguodamos viešbučių, maitinimo, transporto ir kitų turizmo bei verslo paslaugų kompanijų užsienyje sąrašą. Remiantis juo, „Mobilusis kelionės asistentas“ keliaujančiam darbuotojui nurodo tik į sąrašą įtrauktą paslaugų teikėją, pavyzdžiui, rekomenduojamą taksi firmą.

 

Be to, besinaudojantys šia paslauga, esant reikalui gali nustatyti darbuotojo buvimo vietą. „Tai ypač aktualu susiklosčius nenumatytoms aplinkybėms. Pavyzdžiui, dėl prastų oro sąlygų nekylant lėktuvams, kelionės maršruto teritorijoje kilus stichinei nelaimei ar prasidėjus streikui, „Mobilusis kelionės asistentas“ iš karto informuoja įmonės darbuotoją apie situaciją, nurodo kaip elgtis, taip pat kontaktus, kuriais reikėtų kreiptis pagalbos ar papildomos informacijos“, – sako R. Barisienė.

 

„Mobiliojo kelionės asistento“ paslaugą nuo birželio 1-osios taip pat pradeda teikti „Kaleva Travel“ biurai Latvijoje ir Estijoje. Paslauga jau veikia Suomijoje, Didžiojoje Britanijoje, Australijoje ir Danijoje. Palyginus paslaugos nenaudojančių ir ją jau išbandžiusių kompanijų duomenis, pasitvirtino, kad pastarosios sumažino išlaidas telefono ryšiui, nes gaunant „Mobiliojo kelionės asistento“ pranešimus keliaujantiems darbuotojams nebereikia skambinti, ieškoti ar tikslintis informacijos.

 

Paslaugos naudą patvirtino ir jos bandymai Suomijoje, kuriuose dalyvavo daugiau nei 5000  keliautojų. Daugiau nei 90 proc. respondentų nurodė, kad ši paslauga užtikrina geresnį klientų aptarnavimą ir rūpestį jais kelionės metu.

 

Kontaktai

Norėdami sužinoti daugiau skambinkite: +370 5 2314959
arba rašykite: info@kalevatravel.lt